Google My Business er vigtigt for din virksomhed
En virksomhed skal på Google My Business, fordi, det giver meget mere synlighed lokalt.
Google My Business er et brugervenligt værktøj, der giver virksomheder og organisationer mulighed for nemt at administrere deres virksomhedsprofil på Google og Google Maps. Du kender det måske også under navnene Google Places eller Google Local. Med en virksomhedsprofil på Google My Business kan din firma blive fundet lokalt, når kunderne søger efter:
Google my business priser
Synlighed på Google og Maps
Da virksomhedsoptagelsen både vises lokalt på Google Søgning og Google Maps, er du samtidig sikret synlighed på søgegigantens største tjenester – på desktop, tablet og mobil. Søgemaskinen er verdens største og benyttes af mere end 95% af danskerne.
Du kan altså både tiltrække nye kunder samt servicere eksisterende med en professionel og opdateret optagelse. Fortegnelsen hjælper din virksomhed med at synliggøre relevante oplysninger over for kunder, der bruger Googles søgemaskine eller korttjeneste.
Basic Google My Business
Tlf. 2849 4549
Standard Google My Business
Tlf. 2849 4549
Enterprise Google My Business
Tlf. 2849 4549
Book et møde
Book et møde med en Google My business specialist
Få et 100% uforpligtende bud på dit SEO projekt! Uanset om du har brug for hjælp til hjemmesideløsninger, SEO, Google Ads, så kan jeg hjælpe dig med at få styr på din digitale tilstedeværelse.
Lad mig hjælpe dig med at nå dine digitale mål og skabe synlighed online.
Kontakt mig i dag for at få et skræddersyet tilbud.
Brian Hansen
CEO & Partner
tlf: Tlf. 2849 4549
E-Mail: kontakt@strategien.dk
Google My Business bureau som virksomhederne vælger.
Google My Business 2024
Google Ads tilbyder en fremragende mulighed for at tiltrække relevant trafik ved at målrette personer, der aktivt søger efter dine produkter eller tjenester. Disse kampagner er yderst effektive til at tiltrække købsparate kunder til din hjemmeside og kan spille en afgørende rolle i at øge dit onlinesalg. For virksomheder kan dette være en guldmine, da kampagnerne er præcise, målbare og nemt kan tilpasses efter dine specifikke målsætninger. Desuden kan de løbende optimeres for at maksimere udbyttet.
Overhal konkurrenterne.
I Googles lokale resultater (se ovenstående billede) er der kun plads til 3 virksomheder/fortegnelser.
Hvad afgør så om det bliver din virksomheds fortegnelse eller en af dine konkurrenters, der bliver én af de 3 udvalgte?
Svaret er relevans. Google ønsker at levere de mest relevante resultater for dets brugere.
Her er der flere faktorer der gør, om din Google My Business fortegnelse er mere relevant, end din konkurrents fortegnelse: